7 padomi kā labāk koncentrēties

Katru dienu mums jāpaspēj vienlaicīgi vairāki pienākumi un parasti tie jāveic īsā laikā. Vai jums ir grūti izsekot visiem ikdienas notikumiem un tādēļ nespējat veikt uzdevumus pietiekami labi? Šeit ir daži padomi, kā jūs varat uzlabot savu koncentrēšanās spēju.

1.  Izvērtējiet prioritātes un fokusējaties uz tām

Protams ir svarīgs darbs, bērni, partneris, draugi un ģimene- bet tā visa vidū esat arī jūs. Tas var būt grūti, bet mēģināt pateikt nē nākamreiz draugiem, ja jūs īsti negribat tērēt tiem enerģiju vai laiku. Jums jāmāk pateikt, ka pasākums jums nav piemērots tieši tagad, un tā vietā sarunāt citu laiku. Un palūdziet ievērot to!

2. Vienkārši labi izgulieties

Mūsu organisms ir pilnībā atkarīgs no miega, jo tā mēs atpūšamies un atgūstam iztērēto enerģiju. Miega trūkums var ietekmēt koncentrēšanos un uztveres spējas, jo tikai miegā smadzenes saglabā nesen saņemto informāciju ilgtermiņā. Ja Jūs esat māmiņa ar mazuli, tad Jums nav daudz brīvā laika, un tādēļ veltiet to miegam. Bet pērējiem cilvēkiem gulēšanai katru nakti ir nepieciešamas vismaz 7-8 stundas. Tas nav grūti un tā palielināsies jūsu darbaspējas.

3. Puzle

Smadzenes nav muskulis, bet arī tās nepārtraukti jāvingrina. Smadzeņu treniņam labi noder valodu apguve, dažādas prāta spēles u.c. Iemācoties kaut ko jaunu, tu veicini smadzeņu darbību, ļaujot tām attīstīties

4. Pārtika smadzenēm

Lai mūsu organisms darbotos optimāli, visam mūsu ķermenim, no galvas līdz kājām, nepieciešams pilnvērtīgs uzturs. Smadzenēm, savukārt, ir ikdienas ir nepieciešamas vismaz 250 mg omega-3 nepiesātinātās taukskābes DHS, kuras uztur normālas smadzeņu funkcijas. Mӧller’s zivju eļļa ir pilnīgi droša, dabīgo A un D vitamīnu un omega-3 taukskābju DHS avots.

5. Fiziskās aktivitātes attīsta smadzenes

Nesenie pētījumi liecina, ja mēs gribam attīstīt savas garīgās spējas un iegūt labākus rezultātus, mums jānodarbojas ar regulārām fiziskām aktivitātēm. Tās stiprina atmiņu un koncentrēšanās spējas, papildus nodrošinot jūs ar daudziem citiem veselības ieguvumiem.

6. Esiet uzmanīgi ar alkoholu
Pat mazas alkohola devas samazina prāta spējas. Turklāt liels alkohola patēriņš noved vēl pie daudzām citām veselības problēmām.

7. Joga un meditācija
Relaksācijas un meditācijas formas, to pielietošana var tikt izmantotas ikdienā, kad nepieciešama papildus enerģija, un tādejādi spētu labāk koncentrēties. Visas meditācijas un relaksācijas metodes uzlabo koncentrēšanās spējas.



Orkla Care
Autortiesības aizsargātas/ Mollers 2016-2019 ©