fbpx

Apnicis satraukties par savu veselību? 5 veselīgi padomi!

Vai esat noguris no visur esošās un ļoti pretrunīgās informācijas par to, kas ir veselīgs un kas nav? Iesakam izpildīt mūsu ieteikumus, un jūs jutīsieties pārliecinātāks.

1. Ēdiet veselīgu pārtiku

Veselīga ēdiena gatavošanā netiek izmantoti pārmērīgi daudz tauki, sāls un cukurs. Daudzi no mums, jo īpaši vīrieši, šīs sastāvdaļas izmanto daudz vairāk nekā to iesaka uztura speciālisti. Neveselīgs uzturs var būt pamats jūsu veselības problēmām. Tas ir risks pieņemties svarā, un, piemēram, vīriešiem tas samazina dzimuma hormonu testosteronu, kas  uztur „stiprā dzimumavīrišķās īpašības visa mūža garumā.

Ēdiet daudzveidīgāk, gatavojiet paši, izmēģiniet jaunas receptes un nebaidieties eksperimentēt gatavojot ēdienu un būsiet pārsteigti, ka veselīgu produktu pirkšana ir viegls veids, kā uzlabot uzturu – un varbūt pat arī uzlabot seksuālo dzīvi?

2. Piecas reizes dienā

Mēs visi, jo īpaši vīrieši, ēdam nepietiekami daudz augļu un dārzeņu. Un tas ir ļoti nepareizi, jo dārzeņi un augļi ir vislabākais veids, kā uzņemt nepieciešamos vitamīnus un uzturvielas. Mēģiniet katru maltīti papildināt ar augļiem vai dārzeņiem, un pamazām tas kļūs par paradumu. Tā var būt pavisam neliela bļodiņa ar salātiem, burkāniem vai vidēja lieluma auglis. Un jo vairāk tos dažādosiet, jo tas būs veselīgāk.

3. Sāciet sportot!

Ja vēlaties iegūt vingru augumu un slaidu vidukli, cits nekas neatliek, kā sākt nodarboties ar fiziskajām aktivitātēm. Grūti atlicināt tam laiku? Sāciet uz darbu iet kājām vai braukt ar velosipēdu! Vai, kādēļ gan nepamēģināt nodarboties ar jogu? Daudzi vīrieši izmanto laiku sporta zālē kā brīnišķīgu iemeslu, lai atpūstos no kašķīgiem bērniem, mājas tīrīšanas vai vakariņu gatavošanas.

4. Divas līdz trīs reizes nedēļā vakariņās ēdiet zivis

Gatavojiet arī sviestmaizes ar zivi. Vai jums tās negaršo vai grūti sagādāt pietiekami daudz zivju? Kā aizstāt maltītē tik ierasto gaļas lietošanu ar vilinošiem zivju ēdieniem? Zivju piedāvājums veikalos ir plašs, jo īpaši trekno zivju – lasis, forele, makrele vai siļķes. Šīs zivis ir ļoti bagātas ar neaizvietojamām omega-3 taukskābēm. Treknajās zivīs ir arī A un D3 vitamīni, kuri palīdz uzturēt normālu imūnsistēmu. Zivju eļļa arī satur šīs pašas lieliskās omega-3 taukskābes un A, D3 vitamīnus.

5. Atmest smēķēšanu

Protams, jūs zināt, ka smēķēt ir ļoti kaitīgi un jums nevajadzētu to darīt, iespējams esat mēģinājis atmest smēķēšanu jau vairākas reizes. Neatmetiet tam ar roku un mēģiniet vēlreiz! Mūsdienās ir ļoti daudz iespēju un līdzekļu ar kuru palīdzību to var izdarīt, piemēram, nikotīna plāksteri, nikotīnu saturoša košļājamā gumija, hipnozes terapija, smēķēšanas pārtraukšanas programmas un vēl daudz kas cits. Atcerieties, ka divi no trīs smēķētājiem mirst priekšlaicīgi tieši tāpēc, ka smēķē, un tas ir nopietns iemesls, lai jūs mēģinātu vēlreiz atmest smēķēšanu.

 



Orkla Care
Autortiesības aizsargātas/ Mollers 2016-2019 ©