Rūpes par ādu no iekšpuses

Jūsu ādai ir nepieciešama pareiza kopšana gan no ārpuses, gan iekšpuses.

Lai saglabātu pēc iespējas veselīgāku ādu, tā jākopj gan no ārpuses, gan, ar uzturu, no iekšpuses. Te ir mūsu labākie padomi par to, kā iegūt skaistu un starojošu ādu.

Tu esi tas, ko tu ēd. Nepilnvērtīga uztura sekas izpaudīsies gan uz ādas ārējās virsmas, gan citur organismā.
Ādas ārējais slānis jeb epidermas šūnas saņem atlikušās uzturvielas, kad svarīgākās organisma daļas jau ir saņēmušas savu daļu.
Tātad, lai izskatītos lieliski, jāsaņem pietiekami daudz papildu uzturvielas, kas nepieciešamas tieši jūsu ādai.

Pilnvērtīga uztura rezultāts – skaista āda

A vitamīns ir palīdz uzturēt ādas veselību un nepieciešams šūnu specializācijas procesam.
A vitamīna avoti ir:
• Aknas, aknu pastas, treknas zivis, olas, margarīns, piens, sviests un siers.
• Augļi un dārzeņi ar izteikti spilgtu krāsu, piemēram, burkāni, brokoļi, paprika, kāposti un aprikozes.
• Zivju eļļa un citi omega-3 uztura bagātinātāji.

C vitamīns veicina normālu kolagēna veidošanos, kas nepieciešams normālai ādas darbībai.
C vitamīna avoti ir:
• Citrusaugļi, piemēram, apelsīni un kivi.
• Ogas, piemēram, zemenes, upenes un mežrozīšu augļi.
• Paprika, brokoļi, kāļi, spināti un tomāti.



Orkla Health
Autortiesības aizsargātas/ Mollers 2016 ©